wtorek, 11 września 2018

Jeżyk Kubuś -relacja.

Dzień dobry, tu znowu Kubuś.
 
Od mojego ostatniego maila nic się nie zmieniło w kwestii cieszenia rodziców swoją obecnością, dalej to robię, taki jestem super :) Jestem dorosły, bo mam dorosłe kolce! Ciągle dostaje super rzeczy do jedzenia i zawsze wyjadam ze smakiem. Ostatnio zwiedzałem podwórko i fajny był liść, chciałem zjeść, ale nie pozwolili, ja nie wiem dlaczego, wyglądał smacznie :( Obok domku któregoś razu zastałem jeża, tylko jakiś dziwny, taki pluszowy w dotyku i jakoś nie chce się ze mną bawić, ale mam przyjaciela! A rodzice są super, lubię im zasypiać na brzuszku albo rączce i się wtulać, bo są tacy kochani. Mówią, że mam bardzo owłosiony brzuszek z niesforną sierścią, ale nie wiem o co im chodzi, nie rozumiem takich skomplikowanych rzeczy, ale się przy tym uśmiechają, więc to chyba dobrze! Fajnie mi tu, przesyłam pozdrowienia z mojej jeżowej krainy! Przy okazji chciałbym skorzystać z okazji i życzyć rodzicom dużo miłości z okazji ich święta <3 W załączniku taki super ja!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TWÓJ KOMENTARZ ZOSTANIE OPUBLIKOWANY PO AKCEPTACJI MODERATORA.
Proszę o staranne i poprawne pisanie. Komentarze pisane niedbale, nieczytelne, z rażącymi błędami nie będą publikowane.